2.9

Good Boys

Tre vänner skippar skolan under en dag för att istället ge sig ut på ett äventyr tillsammans.

Originaltitel Good Boys
Regissör Lee Eisenberg, Gene Stupnitsky
Manus Lee Eisenberg, Gene Stupnitsky
Genre Drama, Komedi, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Jacob Tremblay, Keith L Williams, Brady Noon, Molly Gordon, Midori Francis, Josh Caras, Chance Hurstfield, Millie Davis, Will Forte, Retta, Lil Rel Howery, Enid-Raye Adams, Benita Ha, Esabella Anna Karena Strickland, Aaron Paul Stewart, Izaac Wang

HerrNenne
2020-07-27
En barnfilm, och det är lika mycket ett faktum som det är en förolämpning. Ungar som inte vet vad sexleksaker är? festligt..
GrandMaster_E
2019-12-28
Skrattade en del, därav höjs betyget. Är väl egentligen en stark 2,5 på sin höjd.
LanceHardwood
2019-12-09
Okej så Aaron Paul från Breaking Bad var inte med i denna. I övrigt en ganska tramsig och återupprepande film med ack så lite charm. Inte fullständigt värdelös men inte långt därifrån. Svag tvåa. Hade väl en eller två scener där man smålog men inget man kommer se igen.
2019-11-28
Okej, den här filmen är så otroligt fånig men ack så charmig att jag inget annat kan än att garva åt den. Jag måste säga de unga skådisarna gör ett bra jobb..
OffTheGround
2019-08-15