1.6

Good Burger

Dexter behöver pengar fort och börjar jobba på hamburgarrestaurangen Good Burger. Men konkurrenterna tvärs emot ställer till med problem...

Originaltitel Good Burger
Regissör Brian Robbins
Manus Kevin Kopelow, Dan Schneider, Heath Seifert
Genre Komedi, Familjefilm, 90-tal
Skådespelare Kel Mitchell, Kenan Thompson, Sinbad, Abe Vigoda, Shar Jackson, Dan Schneider, Jan Schweiterman, Ron Lester, Josh Server, Ginny Schreiber, Linda Cardellini

Qhunden
2012-01-14
Att man tyckte det här va bra när man va liten får ju en att skämmas en aning. Kenan och Kel, fy fan så skrikiga och vidriga.
Ahrle
2010-08-06
Och dom här avgudade man ändå i mitten av 90-talet när man satt som fastklistrad vid Nickelodeon
filmfreak1
2010-06-06
Älskade den när jag var liten!!

2010-05-10
Oj vad dålig.
Godzillasaurus
2008-04-24
Jag såg den här under en period av "snabbmatstema", direkt efter Harold and Kumar go to White Castle. Den här håller inte riktigt i jämförelsen om man säger så. Irriterande karaktärer vars enda komiska försök är att grymta/gnälla i olika tonarter, extremt påklistrad "romans" och skådespeleriet riktigt dåligt med några få undantag. Undantagen når dock inte över nivån "dåligt" för det. Jag kan inte ens skratta åt filmens uselhet, jag blir bara uttråkad och irriterad.
Bellan
2007-11-05
Knäpp överdriven och helt klart dum. I love it :)
Uroldur
2007-10-16
Så otroligt dåligt. Manuset suger, utförandet suger, skådespeleriet suger. Det finns i princip inget so är bra i den här filmen. En av de lugnt sämsta filmerna jag sett. Jag skulle endast råda folk att se den som ett exempel på vad man BÖR sätta en etta på.
divaad
2007-10-01
Det här var ärligt talat bland det absolut sämsta jag sett..
Bajkonur_bob
2006-12-18
Men för i hela heta h-vete! Att ens kommentera den här filmen med annat än att den suger stenhårt borde vara belagt med cineastiskt dödsstraff! Om det fanns dödskallar i betygsskalan så skulle jag ge den fem stycken. Tio minuter räcker för att man ska hållas sig borta från film över huvud taget i två veckor. Jag tar det som en grov förolämpning att någon med vilje kan slösa bort dyrbar tid från mitt liv på det här sättet. Det här är inte en film. Det här är skit. Allvarligt.
yrkeschaufföre
2006-10-20
Om de hade skrivit på manuset dubbelt så länge: typ 4 dagar så kunde det nog blivit en stark tvåa eller svag trea!