2.6

Gore in Venice

Flavia och Fabio har ett förhållande. Fabio gillar att andra ser på när han älskar med Flavia. Han börjar sedan med att finna njutning i att piska och förnedra Flavia och när han tröttnar på det, så vill han gå ännu längre genom att Flavia ska prostituera sig, medan Fabio ser på och eggar sig.

Originaltitel Giallo a Venezia
Alternativ titel Thriller in Venice
Regissör Mario Landi
Manus Aldo Serio
Genre 70-tal, Thriller
Skådespelare Leonora Fani, Jeff Blynn, Gianni Dei, Michele Renzullo, Eolo Capritti, Vassili Karis, Giancarlo Del Duca, Mariangela Giordano

haajen
2018-12-23
Riktigt fräsch rulle som är omöjlig att ta på allvar, inkompetent på alla sätt och vis. Det som saknas i form av manus, regi, skådespeleri ersätts med oändliga mjukporrscener som bara bidrar till att göra filmen det som är oförlåtligt: T R Å K I G! Den som förväntar sig schysst gore blir nog besviken, scenerna är så dåligt gjorda så att en skrattar istället för att bli skrämd/äcklad.
Korben_Dallas
2015-01-23
What can I say? I have a soft spot for hardcore sleaze
idd
2012-03-20
sunkig å ovanligt kvinnohatande, även för genren.. inga överraskningar där förvisso, men den äggätande snuten e ju fantastisk! helt ok giallo men inget fantastiskt..
Svettis
2006-05-29
Hårkokta ägg! Kniv i fettan!
ulke666
2005-12-03
Förstår ju trots allt jämförelsen med NY Ripper men alltså detta var nog den sämsta giallo jag sett. NY Ripper däremot är en av de bästa.
ThrashingMad
2005-07-06
Sleazigast i genren tillsammans med New York Ripper. Varken den snyggaste eller mest spännande giallon, men den är extremt underhållande. Hårdkokta ägg!!!
DeRossi
2005-03-03
Ännu högre på min lista....
dario
2005-01-12
Handlingen och skådespeleriet får stå till baka för rena exploitation scener. Mycket våld och sex men man är aldrig särskilt engagerad. Har jämförts med New York Ripper som jag tycker är en mycket bättre film.
ThrashingMad
2004-10-31
Underhållande sleaze. Ett måste i samlingen.
DeRossi
2004-10-07
Högt uppe på min "vill se" lista!