2.6

Grabbers

När en ö utanför Irlands kust invaderas av blodsugande utomjordingar, upptäcker hjältarna att det enda sättet att överleva är att bli fulla.

Originaltitel Grabbers
Regissör Jon Wright
Manus Kevin Lehane
Genre Komedi, Science Fiction, Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Richard Coyle, Ruth Bradley, Russell Tovey, Lalor Roddy, David Pearse, Bronagh Gallagher, Pascal Scott

erosagape
2016-10-30
Saknade det där lite extra, så den slingrade sig inte om mig och höll fast, trots att den var lite småkul, eller, just därför.
Totenkopf
2014-10-12
Riktigt kul, härlig irlänsk stämning och underhållande monster.
Engravadlax
2014-09-11
Liiite knackigt, men kul är det.
PeterTheW
2014-08-01
Svaag trea. Smårolig, småcharmig, vackra miljöer.
Noseman2005
2014-06-12
Den börjar bra, men tappar rejält på slutet. Svag trea, d.v.s. 5/10
snyltare
2014-05-01
Jag är fortfarande tveksam ... Jag brukar inte kolla så mycket på skräckfilm, men det mesta med monstret känns lite farsartat. Ska det va så eller? De övriga karaktärerna funkar bra, kanske borde den där Coyle synas lite oftare. Det kunde blivit en trea om jag hade varit på det humöret.
Kimchi
2014-03-22
Bästa monsterfilmen sen typ The Host. Sköna karaktärer, dålig handling och ett förvånansvärt snyggt monster. Bra underhållningsvärde
MrsRatched
2014-03-06
Svag 3:a. Rätt skön film, som lyfts av språket och karaktärerna.
Halofreak92swe
2014-03-05
Skitflummig alienattackfilm! :D
yrkeschaufföre
2014-02-13
Den funkar som komedi, om man sett mindre av monstren hade den kanske funkat som skräckfilm? Skön stämning och snygga miljöer men lite haltande manus.