2.2

Grace Unplugged

Gracie är den idealiska kristna tonåringen som också är en fenomenal sångerska. Men vid 18-årsåldern kastas hon in i den "verkliga världen" och hennes tro sätts på prov.

Originaltitel Grace Unplugged
Regissör Brad J Silverman
Manus Brad J Silverman
Genre Drama, 2010-tal
Skådespelare AJ Michalka, James Denton, Kevin Pollak, Shawnee Smith, Michael Welch, Jamie Grace, Emma Catherwood, Chris Ellis, Rob Steinberg, Kelly Thiebaud, Patricia French, Anthony Reynolds, Aimee Dunn, Pia Toscano, Zane Holtz, Madison Wolfe, Mary Shaw

BenStiller
2016-02-22
Så helylle-amerikansk att den omöjligt kan ha gått upp på svenska biografer. Förutsägbar handling. Behållningen är musikinslagen samt att man får en tankeställare om hur falsk och girig dagens musikindustri kan vara. Duger en regnig eftermiddag, får en trea av mig.
sofiacharlotta
2016-01-20
Bra musik, helt okej story. Älskade bilderna från LA, dom fick mig att längta tillbaka. Hade det inte varit för att hela filmen var en stor religös propaganda så hade den till och med kunnat få en fyra eftersom den var så mysig :)
annchen81
2015-10-03
Filmen är egentligen ganska töntig och fokus på religion brukar få mig avigt inställd. Men av någon anledning tycker jag om den. Fångas av konflikten mellan far och dotter och lägger det religiösa i bakgrunden. Blev själv överraskad över att jag grät mig igenom mycket.