Green Room

Ett punkrockband bevittnar en fasansfull våldshandling och tas som gisslan av ett hårdfört gäng nynazister.

Originaltitel Green Room
Regissör Jeremy Saulnier
Manus Jeremy Saulnier
Genre Kriminalare, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Anton Yelchin, Alia Shawkat, Joe Cole, Callum Turner, Imogen Poots, Patrick Stewart, Mark Webber, David W Thompson, Macon Blair, Eric Edelstein, Taylor Tunes, Brent Werzner, Kai Lennox, Kasey Brown

CodeRed
2017-04-14
Vilken skitfilm! Man bör väl vara mellan 15-20år o ha noll krav!
JonasM
2017-01-23
Ett totalt haveri. Fungerar varken som thriller, skräckfilm eller komedi.
Medlock
2017-01-01
Inte fullt lika dålig som toköverskattade Blue Ruin, men bra är den verkligen inte. Jeremy Saulniers filmer bör undvikas, den saken är klar.
fridenpaden
2016-12-29
Helt okej dussinfilm. Kommer säkert ha glömt bort vad som skiljer denna mot alla andra "hillbillies som blir tokiga"-filmer. Har för övrigt redan glömt bort vad Saulniers Blue Ruin gick ut på. Murder Party vill jag helst glömma.
Kajanus
2016-12-07
Subtil men forcerad. Jag har stora hopp för Saulnier, men detta var rätt dåligt genomfört. Karaktärerna är superkorkade, minst sagt.
Benisakura
2016-11-15
Lagom spännande en söndag!
AlbinWesley
2016-10-14
Inte lika slående som mästerverket Blue Ruin, men inte så jävla långt ifrån heller. Det jag älskar allra mest är hur Saulnier aldrig gör trams av det hela, övervåldet blir inte exploaterande, utan enbart 100% skrämmande. Stark feelbad-film.
stgurgel
2016-09-26
Tät stämning, stressigt och brutalt
solon
2016-08-30
Varför jämförs den här med guldkornet Blue Ruin? Vad fan gör Patrick Stewart här? Horribelt.
komlai
2016-08-29
Dögla men va va poängen?