2.4

Gridlocked

David Hendrix, en tidigare SWAT-ledare, tvingas till vanliga sysslor hos Los Angeles-polisen efter att ha tagit en kula i tjänst. När han inte tror att vardagen kan bli värre tvingas han vara barnvakt åt Hollywood-stjärnan Brody Walker. Under en utbildning med Hendrix tidigare SWAT-grupp förändras hela situationen till allvar då deras anläggning blir attackerad av en grupp legosoldater.

Originaltitel Gridlocked
Regissör Allan Ungar
Manus Rob Robal, Allan Ungar
Genre 2010-tal, Action
Skådespelare Dominic Purcell, Cody Hackman, Stephen Lang, Danny Glover, Trish Stratus, Vinnie Jones, Richard Gunn, Saul Rubinek, Steve Byers, James A Woods, Romano Orzari, Dwayne McLean, Derek McGrath, Judah Katz, Linda Goranson, Stephen Bogaert, Jim Codrington

2017-11-07
Är det hjärndöd action med ett gäng fyrkantiga män man vill ha levererar Gridlocked just precis det utan omsvep. Kunde kortats lite helt klart.
Juu_W
2017-02-25
Skit
Hanness
2016-11-27
Långt ifrån bra.
Murvel48
2016-10-04
Korkad film på gränsen till en etta. Det hade varit bättre om dom klippt bort 20 minuter av skjutandet och fightandet.
Brouhaha
2016-09-09
Oviktig actionfilm som ändå är rätt kul på sina ställen.
PeterTheW
2016-06-09
Det är B, det är fånigt. Purcell har samma utstrålning som ett döende kylskåp men funkar ändå på vissa plan som actionhjälte, föredettingarna Glover och Lang gör vad de kan, Vinnie Jones dyker upp i rollen som sig själv (läs; den han alltid spelar). Men nog är det underhållande.