2.6

Grind

Fyra skateboardåkare följer sin idol på hans sommarturné för att kanske bli upptäckta, få sponsorer och bli kända skateboardåkare själva.

Originaltitel Grind
Regissör Casey La Scala
Manus Ralph Sall
Genre Komedi, Äventyr, 2000-tal, Roadmovie
Skådespelare Mike Vogel, Vince Vieluf, Adam Brody, Joey Kern, Jennifer Morrison, Jason London, Summer Altice, Bam Margera, Stephen Root, Sasha Jenson, Christopher McDonald, Tom Green (III), Randy Quaid, Christine Estabrook, Lindsay Felton, Bobcat Goldthwait

jonbo
2017-02-22
Tröttnar nästan direkt, och därefter finns det INGET som utmärker filmen till något bättre.
swordfih778
2013-07-23
Riktigt dålig film som försöker att vara rolig men misslyckas totalt. Söndersponsrad med minst 10 reklamsskyltar i varje skatescen. Spara din tid och se istället Lords of Dogtown om du gillar skatefilmer.
xhalelife
2011-09-21
Att den är förutsägbar är en underdrift, att skämten allt som oftast är väldigt torra är snällt sagt och att skådespelandet är bra får mig att fundera på om jag har fått i mig ångor från något läckande rör någonstans. Men det betyder inte att jag inte har kunnat se den två gånger, det betyder bara helt enkelt att jag inte har sett den för att jag är intresserad utan för att jag var uttråkad.
lilja90
2011-08-06
en riktig feelgood movie som jag inte kan få nog av. jag kan se den om och om igen utan att bli trött på den. rekommenderas starkt till alla som vill se en slapp film!
nittonhundra87
2010-10-01
skön film :P jag kan inte få nog av adam brody :P

2010-07-12
Humorn i filmen är extremt låg, men som film var den helt okej (om det låter logiskt^^)
LazyForSure
2010-05-27
Alla som gett den här filmen sämre betyg än 3 åker själva inte skateboard det kan jag vara säker på. Men jag själv som gör det älskade den här filmen, har sett den säkert 5 gånger och tröttnar inte. Den är väldigt avslappnad på ett sätt som är lite svårt att förklara. Sweet Lou är ju störtskön!!
Jaffar
2010-05-14
Den är ju störtskön!! hur kan någon tycka att den är kass? LÖJLIGT!
Saikano
2010-03-02
Inte så mycket att säga igentligen, den går att se på, men inte direkt en film man behöver se.
cirkusartist
2009-11-15
Jag vet inte, jag tyckte verkligen filmen var det löjligaste jag sett på väldigt länge. Jag kanske bara var på helt fel humör när jag såg filmen, men jag tyckte verkligen den var urusel.. =/