Groove

Ett massmejl + en natt i en fabrikslokal = Rave. Följ ett gäng ungdomar under en natt i San Francisco.

Originaltitel Groove
Regissör Greg Harrison
Manus Greg Harrison
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Steve Van Wormer, Lola Glaudini, Hamish Linklater, Denny Kirkwood, Rachel True, Angelo Spizzirri, Ari Gold, Vincent Riverside, Jeff Witzke, Nick Offerman, Elizabeth Sun, Chris Ferreira

xpor
2014-11-01
Filmen känns som en reenactment av något som någon varit med om. Eller, "det här tycker vi om att göra" och "så här kan du också göra det!"
Susshi
2008-09-19
Nice film underbar musik men hade kunnat utvecklas.
Sarilus
2007-06-07
Ah, underbar musik! Lite mer sammanhängande handling hade antagligen gett ett högre betyg dock.
Snabbdist
2007-03-13
svårt att behandla de där temana. förövrigt kul att de inte bara hade med folk som går på droger och mår bra hela tiden. ganska mycket känns dock rätt fel. dålig musik också.
lrenner
2006-04-22
Skräp.

2005-08-06
Ingen Oscarsvinnare, men gillar ändå stämningen i hela filmen. Är tranceälskare själv, det betyder nog mycket...andra har nog ingen glädje av att se den.
yidaki
2005-06-12
Det här är trance, inte rave. Lika olagligt, men förmodligen bra mycket mindre droger. Bra film också, älskar öppningen och slutet.
Tobias1984
2004-12-01
Usch vad hemsk film. Segare än tuggummi och handling hade filmen inte i alla fall. Ingen intressant story, bara för folk som älskar rave
djdavid
2004-11-14
tycker den va cool! roligt på sitt sätt. och kom iåg den var gjord på ca 25 dar bara.
unkan
2004-07-26
endast musiken som gör betyget på denna annars riktigt kassa film