1.5

Jagad i underjorden

Ett TV-team ska undersöka mysteriet med en pojkes mystiska försvinnande i ett tunnelsystem för 20 år sedan. Samtidigt rymmer en våldsam patient från ett närbeläget mentalsjukhus.

Originaltitel The Forgotten Wells
Alternativ titel Grottmorden
Regissör Anders Nilsson, Mats Helge
Manus Mats Helge, A R Hellquist, Anders Nilsson, Tina Ljung, Madeleine Bruzélius, Gunnar Trossö
Genre Action, Thriller, Skräck, 90-tal
Skådespelare Camilla Lundén, A R Hellquist, Taggen Axelsson, Magnus Cederblad, Frederick Offrein, Gareth Hunt, Eva-Karin Bengtson, Helle Michaelsen

2017-10-31
Pinsamt dålig
bad_droidboy
2015-06-27
Sjukt rutten men också därför lite smårolig :D
thebully
2014-09-27
Förstår fortfarande inte vad jag har sett
Rourkefan
2010-02-16
Vidrigt kass och sjukt dåliga skådisar. Mats Helge i sitt esse
FabianBom
2009-04-20
Camilla Lunden e läcker
filmmange
2007-11-19
En svensk slasher med Martial Arts och mycket action. Mats Helge är sveriges ända riktiga actionregissör och är en jävel på att underhålla också!
2007-09-29
Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Allt var liksom lika bra.
SLL
2007-06-25
Kul att ha sett men ingen vidare bra film. Mats Helge har gjort betydligt bättre filmer än den här.
cluster-
2006-06-24
hahaha
cluster-
2006-06-24
Jag skäms för att vara svensk när jag ser den här filmen. Jag trodde aldrig jag skulle såga en film, men den här förtjänar det verkligen. Det är nog filmhistoriens sämsta film. Jag mådde mer eller mindre dåligt genom hela filmen. Sämsta dialogerna och den sämsta jävla engelskan jag varit med om tror jag. Jag vet inte vad jag ska skriva mer egentligen. Allt var dåligt. GAH!