2.4

Grudge Match

Två pensionerade boxarlegender möts igen för en sista match - 30 år efter deras senaste match.

Originaltitel Grudge Match
Regissör Peter Segal
Manus Tim Kelleher, Rodney Rothman
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Robert De Niro, Sylvester Stallone, Kevin Hart, Alan Arkin, Kim Basinger, Jon Bernthal, Camden Gray, LL Cool J, Anthony Anderson, Joey Diaz, Paul Ben-Victor, Frederick Douglas Plunkett Jr, Pat Russell, Mike Goldberg, Kate Reinders, Ireland Baldwin

sodomiten
2019-02-09
Vem fan orkar slänga bort ett par timmar att se det här skräpet?
92axha10
2017-05-17
Lyckades nästan förstöra mitt minne av Rocky och Tjuren från Bronx
Murvel48
2017-02-01
Det blev några fniss men det mesta var erbarmligt korkat och tråkigt. Det mesta av den alltför långa speltiden gick ut på att övertala folk att göra något de inte ville - trots att vi alla visste att dom skulle ställa upp på det i slutändan. Inget ovanligt tema i Stallone-filmer, för övrigt.
Paramis
2016-12-18
Kim Basinger har aldrig varit snyggare. Annars bra underhållning och roligt att se vissa referenser till Rocky filmen.
deswhip
2016-11-06
Filmen är lite rolig, underhållande. De Niro är rolig, Stallone är stel och Bassinger är snygg. Filmen är gjord för alla som minns tiden innan millennieskiftet i ett romantiskt skimmer. Gör man det blir den sevärd.
Raimo_1985
2016-06-28
Faktiskt väldigt väldigt rolig! :D Jag trodde det skulle vara värsta skiten när jag stoppade filmen i spelaren.Jag trodde bara det skulle vara de två gamla gubbarna som repriserade/ofrivilligt gjorde parodi på sina gamla boxarroller.
2016-01-29
Ännu en i raden filmer med föredettingar som spelar föredettingar. Filmen är kass och alldeles för lång, men gubbarna (i synnerhet Arkin) har charm. Dessutom skrattade jag högt flera gånger. En typisk bakfyllefilm man både kan se och låta bli. (6+/15)
Mat1az
2015-12-11
Sorgligt är vad detta är. De Niro är lite småkul. Men uch vilken smörja. Lägg ner det här nu Stallone.
arruba
2015-10-25
Två charmiga skådisar är nog mer anledningen till att filmen håller måttet. Med två okända hade detta inte alls varit samma sak!
dudson
2015-07-31
Det som räddar filmen är deniro som ettrig och giftig sur gubbe. Stackars Stallone har det inte lätt inte. 2+