Guardian Angel

Livvakten Cynthia anställs av Lawton, en rik playboy. Han är hotad av en psykotisk kall förföreska, Nina. Det visar sig vara Nina som tidigare mördat Cynthias älskare. Då tar det fart på händelserna och blir action, passion och drama på hög nivå.

Originaltitel Guardian Angel
Regissör Richard W Munchkin
Manus Jacobsen Hart
Genre 90-tal, Action, Drama, Thriller
Skådespelare Robert Miano, Dale Jacoby, Bela Lehoczky, Cynthia Rothrock, Marshall R Teague, Brian Brophy, Lydie Denier, Matthew Walker (III), Ken McLeod, Daniel McVicar, John O'Leary (I), Anna Dalva, Art Camacho, Dan Doherty, Tonya Lawson

dudson
2021-09-05
BizzaR 90/tals kalkon-action rulle där allt är totalt-waked##%). Cynthia sparkar röv som vanligt i dessa...kalkon rullar back in the day,,Storyn kunde en silver-amöba göra bättre dock") 2a" till kult-värdet.
2017-06-21
Cyntan sparkar stjärt som aldrig förr i denna effektiva B-action-stänkare, som dessvärre tappar lite tempo i mitten. Cool med kvinnlig hjälte med kvinnlig chef samt en kvinnlig skurk som alla funkar utan att varken bli pinsamt macho eller tillgjort sexiga - ja, utan att det känns det minsta konstigt. Få filmer har lyckats med det. (7+/15)
2013-08-13
Tokusel och tämligen ologisk i största allmänhet. Detta maskeras dock väl då tempot är högt med fighting, shootouts och biljakter som avlöser varandra. Mitt i allt detta kaos av osmaklighet har vi snygga Cynthia Rothrock att vila ögonen på - så trist var den aldrig.
Babaganush
2005-11-19
Usel film men Cynthia är HET... kanske det som får filmen att gå från en svag 2:a till en Svag 3:a