3.3

Guardians of the Galaxy Vol. 2

Alla i Guardiansgänget är tillbaka och nu gäller det att nysta upp mysteriet med Peter Quills föräldrar, vilka var de?

Originaltitel Guardians of the Galaxy Vol. 2
Alternativ titel Guardians of the Galaxy: Vol. 2
Regissör James Gunn (II)
Manus James Gunn (II)
Genre Äventyr, Science Fiction, Action, 2010-tal
Skådespelare Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Sylvester Stallone, Kurt Russell, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan, Sean Gunn, Tommy Flanagan, Laura Haddock, Vin Diesel (röst), Bradley Cooper (röst)

2019-07-18
Ny film - samma stuk. Lagom tramsig, rätt så kul och charmigt macho. Jag gillar! (9/15)
TURGUT
2019-05-05
Skön uppföljare till en skön rulle :-)
dudson
2019-03-11
Shit detta spektakel var man verkligen för gammal att gilla" Filmens plus+ poäng är givet den sköna 80 tals feedbacken samt den gryma tvättbjörnen som ägde hela balletten. 2+
Qhorinhalfhand
2018-10-21
Liksom ettan är det svårt att ogilla en film med så mycket bra musik, humor och design, men jag känner att den tappar i jämförelse med ettan. Jag stör mig på delar av storyn och en del scener, men överlag bra och slutet är fett grymt.
vonadel
2018-10-12
Underhållande. Bland det bättre i MCU. Gillar framför allt humorn. 7/10
Starkbröl
2018-09-25
Helt okej och bättre än ettan.
HerrNenne
2018-09-23
Extremt rolig, Drax är en av de roligaste filmkaraktärerna jag någonsin sett. Ja, Ace Ventura inräknad. Tyvärr tappar den lite tempo i mitten, men den tar tillbaka det med råge när den stoppar in känslorna igen. Storartade känslor i den här, men! Ett lite fattigt grepp som trots att det framkallar tårar hos mig sen känns lite fegt när man kör ett klassiskt tv-seriegrepp för att slippa göra sig av med någon viktig.
Stan
2018-09-16
väldigt mycket humor
zallaxx
2018-09-16
super bra ju
amotherscrime
2018-05-22
Snäppet bättre än den första (karaktärerna och skämten känns lite tightare, förutom då bebis Groot som är 110% cringe), men fortfarande ganska platt och intetsägande. Dum underhållning minst sagt.