1.8

Guest House

Ett nyförlovat par hittar drömhuset i deras liv, men det förvandlas snabbt till en mardröm när den tidigare ägarens vän har ockuperat gästhuset.

Originaltitel Guest House
Regissör Sam Macaroni
Manus Sam Macaroni, Sean Bishop, Troy Duffy
Genre Komedi, 2020-talet
Skådespelare Aimee Teegarden, Mike Castle, Pauly Shore, Billy Zane, Bobby Lee, Punkie Johnson, Steve-O, Erik Griffin, Lou Ferrigno Jr, Charlotte McKinney, Alycia Cooper, Jesse Wellens, Ed Bassmaster, Jack Tenney, Timothy DeLaGhetto, Lesley Wolff, Mikaela Hoover, Daisye Tutor, Nikki Limo, Liz Katz, Kaley Victoria Rose, Chris Kattan, Lily Drew Detwiler, Felipe Esparza, Sam Macaroni, Preston Lacy, Lou Ferrigno

StureStenhög
2024-04-12
Det är väl inte en kvalitetsfilm det här, men kul hade jag. Den är hafsig förstås, och det finns inget egentligt försök till logik eller trovärdighet i scenariot och hur det utvecklar sig. Alla karaktärer är dessutom väldigt konstiga utan att det riktigt tycks finnas någon anledning till det, men det är också mycket därför som det blir roligt. Pauly Shore har inte direkt lagt sig till med en ny personlighet på äldre dagar, men framstår väl ändå nästan som en av de mer normala här. Han är åtminstone lättare att gilla än paret han ligger i konflikt med. Det mesta flippar iaf i vanlig ordning med bröllopsscenen som crescendo, och den speedade tvättbjörnen är onekligen minnesvärd också. Jag ifrågasätter mitt eget omdöme lite, men kan ändå inte låta bli att sätta en svag trea