1.8

My Best Friend's Baby

Lizzie längtar efter att bilda familj med sin man Peter, men lyckas inte bli gravid. Hennes bästa vän Andie, som är singel, blir gravid efter ett one night stand och erbjuder sig att ge Lizzie barnet. Motvilligt går Peter med på att bli barnets far, och Lizzie gör i ordning deras gästrum för att Andie under graviditeten.

Originaltitel Gus
Alternativ titel Expecting
Regissör Jessie McCormack
Manus Jessie McCormack
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Michelle Monaghan, Radha Mitchell, Jon Dore, Michael Weston, Mimi Kennedy

yrkeschaufföre
2016-02-07
Jag gillar både Radha och Michelle men det hjälpte inte mycket, den verkade mest vara ute efter att chockera och jag ville ju bara bli underhållen.
KyLLo
2015-04-23
Jag trodde att den här filmen skulle ha högre betyg, men den är väl inte tillräckligt klyschig för att tilltala den stora målgruppen. Jag tycker inte om den, men den innehåller några överraskande skämt.
ergopliroforia
2014-04-05
Har inte sett så orealistiska och oförklariga reaktioner från karaktärer som i den här filmen.
kuDDer
2014-02-10
Relaxed med lite feel good, jag gillade den :)
Jannebanan
2014-01-26
En riktig skitfilm, men den fick mig att skratta högt flera gånger och det tillhör inte vanligheten. ------- Endast för personer med mycket låg humor!