1.5

Gutshot

En professionell pokerspelare, Jack Daniel, hamnar i blåsväder när han antar ett vad från Duffy, en skoningslös hasardspelare. För att försvara sig och sin familj måste Jack överlista Duffys galne bror Lewis och hans sluga fru May som båda försöker få Jack att mörda den andra.

Originaltitel Gutshot Straight
Regissör Justin Steele
Manus Jerry Rapp
Genre 2010-tal, Thriller
Skådespelare George Eads, AnnaLynne McCord, Stephen Lang, Ted Levine, Steven Seagal, Vinnie Jones, Tia Carrere, Fiona Dourif, Elsie Fisher, John Lewis, Daniel Aldema, Mark D Espinoza, Loni Love, Katie Lanigan, John Rushing

raysman
2018-10-17
Bra skådespelarinsatser av alla (utom kanske Steven, som man dessutom inte ser mycket utav), men filmen sänks i mina ögon av ett dåligt manus. Bra försök.
Robkiller
2018-02-18
Las Vegas thriller med Seagal i en biroll. Handlingen är risig, men ger i alla fall lite underhållning. Får duga.
Zebulonm
2016-03-29
Nja svag tvåa....
KyLLo
2016-02-04
Bra stämning i alla fall, med mysig belysning och ett annorlunda soundtrack.
RichardEk
2015-05-03
Håglös film som plöjer fram fantasilöst i film noir - fållan. Som redan har konstaterats spelar vare sig Seagal eller Jones några framträdande roller och har väldigt lite tid framför kameran.
Bomkia
2015-01-11
Tröttsamt film noir-försök Tråkigt att Seagal och Jones är med i typ 1½ minut. 1+
eandersson
2014-11-03
Snacka om att bli lurad att se filmen. Enbart två namn sågs i rollistan; Steven Seagal och Vinnie Jones, vars karaktärer hade minst betydelse och bildtid av samtliga i filmen. Höjdpunkten var Ted "Stottlemeyer" Levines karaktär, brodern Lewis, annars var det inte mycket underhållning. Snäppet under godkänd.
Commandante
2014-10-21
En film som driver planlöst innan den i slutet fine som riktning. Svag tvåa, men jag saknade Seagal!