2.9

Happy Endings

Tio olika berättelser vävs samman i denna film. En av historierna handlar om en far och son som dejtar samma kvinna. En annan om en kvinna som för länge sen adopterat bort sitt barn. Nu utpressas hon av en person som vet var det nu vuxna barnet befinner sig.

Originaltitel Happy Endings
Regissör Don Roos
Manus Don Roos
Genre Drama, Komedi, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Lisa Kudrow, Steve Coogan, David Sutcliffe, Jesse Bradford, Maggie Gyllenhaal, Bobby Cannavale, Jason Ritter, Tom Arnold, Sarah Clarke, Laura Dern, Tamara Davies, Amanda Foreman, Rayne Marcus, Johnny Galecki, Ramon De Ocampo, Hallee Hirsh, Eric Jungmann

2016-10-23
Hahaha, så jävla skön rulle!
Supernaut
2014-10-12
Bra, men splittrad och lång. Hade kunnat krypa upp till en fyra om den varit en halvtimme kortare och tajtare.
Zipper
2014-05-17
Småtrevligt. Både Steve Coogan och Lisa Kudrow är fina.
choklatchip
2013-08-07
Gillar filmer som på ett trovärdigt sätt berättar om människors olika livsöden. Bra skådespeleri och fina små historier höjer denna över mängden.
Cp-arnie
2013-04-08
Udda och rolig film med bra skådisar. Blir inte mer än en tre dock, för så jäkla bra va den ändå inte.
davvelitooo
2013-01-12
Liten annorlunda film, en bra film att se. Lite rolig. En stabil 3a
callusis
2010-10-15
Rätt tråkigt ändå...
sjoberg4u
2010-07-31
Något märklig film, men underhållande och fin.
faith86
2009-11-16
Rolig film! Roliga karaktärer, bra skådespelare. Lisa Kudrow är så Phoebe, men det passar denhär filmen också.
Paddyeahh
2009-09-16
Speciell film. Jag tyckte den var väldigt bra och trevlig. Längden störde mig inte det minsta.