Hatchet III

Samtidigt som en räddningsgrupp beger sig in i det hemsökta träsket, tror sig Marybeth ha hittat ett sätt att häva förbannelsen som gjort att Victor Crowley har terroriserat området i årtionden.

Originaltitel Hatchet III
Alternativ titel Adam Green Presents Hatchet III
Regissör BJ McDonnell
Manus Adam Green (I)
Genre Komedi, Action, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Danielle Harris, Kane Hodder, Zach Galligan, Caroline Williams, Derek Mears, Cody Blue Snider, Rileah Vanderbilt, Robert Diago DoQui, Sean Whalen, Jason Trost, John Michael Sudol, Parry Shen, Sid Haig

Robkiller
2021-11-25
Ingen höjdare direkt.
Zok
2015-10-28
Gillar man de tidigare filmerna lär man även gilla denna., vilket jag gör. De levererar det de förväntas göra, vilket räcker helt enkelt.
Djason
2015-03-30
Lite småcharmig är den allt trots att den stinker egentligen, men med namn som Kane the king Hodder, Derek Mears och Sid Haig är det ju kulturbrott att ge den en 1:a.
Tatty
2015-03-08
Ujj, lika värdelös och överdriven som 2an haha.
Starlette
2014-07-28
Urk
2014-07-25
Ett varv till med slaktfesten Hatchet. I princip samma som sina föregångare med gott om kultskådisar i små roller och mängder av gore och våld. Verkligen smaklöst, men mycket underhållande om man är på rätt humör. Skulle tippa på att det kommer fler delar framöver.
TheHorrorfan
2014-02-10
Trodde inte att den skulle vara bra efter den lite halv lama 2an. Fast den här kom som en överraskning. Inte bättre än 1an, men bättre än 2an. Svag 4a.
Rasmusen
2014-01-26
Sid Haig och Joel David Moore!
DrJW
2014-01-17
Hatchet-filmerna är inget annat än Fredag den 13:e ripoff, dock de syns att filmerna var inspirerad från den. De enda som är bra med dem här filmerna är gore-effekterna, inget cgi, utan dem kör old school-stilen, vilket är ett stort jäkla plus! De två första filmerna var ok, men den här sög anus! Dem tog verkligen den klichigaste handling en slasher-uppföljare kan ha! Random förbindelser och övermänskliga krafter, are you fucking kidding me!? De enda bra med den här förutom gore-effekterna var Zach Galligan(Gremlins-filmerna) som sheriffen och de var verkligen evigheter sedan man såg honom! Och den mest dåliga karaktären i den här var konstigt nog inte den irriterande asiat-snubben(här var han rätt nertonad den här gången), utan vice sheriffen! Så jävla inkompetent! Och åter så var Danielle Harris(ungen från Halloween 4 och 5) bättre i huvudrollen än hon från den första filmen.
Anonymus
2013-11-27
Kanske den sämsta i serien, men fortfarande underhållande gore/slasher a la Fredagen den 13:e med glimten i ögat, härligt språkbruk.