2.3

Haunt

Det är Halloween och en grupp vänner finner ett "extremt" spökhus som lovar att livnära sig på deras mörkaste rädslor. Natten blir dödlig när de kommer till den skrämmande insikten att vissa mardrömmar är verkliga.

Originaltitel Haunt
Regissör Scott Beck, Bryan Woods
Manus Scott Beck, Bryan Woods
Genre Thriller, Skräck
Skådespelare Katie Stevens, Will Brittain, Lauryn Alisa McClain, Andrew Caldwell, Shazi Raja, Schuyler Helford, Phillip Johnson Richardson, Chaney Morrow, Justin Marxen, Terri Partyka, Justin Rose, Damian Maffei, Schuyler White, Samuel Hunt

PeterTheW
2021-01-04
Mycket trevlig!
2020-12-05
En mycket svag trea för att jag gillar temat. Numera väldigt standard skräckis där de troligtvis lyckats bättre med lite mer påkostad scenografi. Nu känns det mest som blod och spring i trånga utrymmen, men inte utan underhållningsvärde.
Merwinna
2020-08-23
Det sämsta jag sett på år och dag. Mycket våld och gore, men ingen egentligen story. Ingen mening, inget budskap, inget mysterium att lösa. Barnsligt och dumt. Blir dock liiite spännande i vissa individuella scener. Skulle kanske funka som "förrätt" på en skräckfilmskväll, för folk (särskilt yngre) som gillar just den här typen av skräck.
produr
2020-07-01
Ibland snubblar man på några små positiva överraskningar och det här var definitivt ett sånt ögonblick.Tummen upp