2.4

Heartbreakers

Max skyr inga medel för att komma åt rika mäns bankkonton. Hon sätter aldrig sitt hjärta på spel, hon är bara ute efter pengarna. Assisterad av sin charmiga dotter Page, har sexiga Max gjort det till sitt lukrativa levebröd att gifta sig till pengar. Men problemen tonar upp sig då hon blir kär på riktigt och inleder en hektisk flykt undan sin man - med ett lik i bagaget

Originaltitel Heartbreakers
Regissör David Mirkin
Manus Robert Dunn (I), Paul Guay, Stephen Mazur
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Sigourney Weaver, Ray Liotta, Gene Hackman, Anne Bancroft, Jennifer Love Hewitt, Nora Dunn, Carrie Fisher, Jason Lee, Jeffrey Jones, Sarah Silverman, Zach Galifianakis

2017-10-23
2016-10-29
Helt okej komedi med bra skådespelare.
2014-11-02
En kul komedi om två lycksökerskor - mor och dotter som planerar att sol och våra en tobaksbolagsägare (Gene Hackman) på pengar. Både Sigourney Waver och Gene Hackman gör bra rollprestationer. Tyvärr så kan man inte höja Jennifer Love Hewitt till skyarna över hennes skådespelartalang.
Gigi1943
2014-02-08
Minns bara att jag sett den men kan tyvärr inte ge något omdöme, får väl kolla om jag kan se den igen.
Robkiller
2013-10-27
Romantisk komedi som fungerar helt ok, mest tack vare skådespelarna. Handlingen i sig är väl ingen höjdare, men den duger för ändamålet. Överlag en film som rullar på och håller intresset uppe, men som aldrig riktigt tar fart...
Djason
2013-09-19
Onödigt lång film men som ändå är sevärd, kanske mest vare Jennifer Love Hewitt som är löjligt snygg. Själva handlingen är ok men som sagt är 120 min i längsta laget.
Nathalena
2011-08-31
charmigare andra gången man såg den
Eddydasilva
2011-08-25
Helt okej film. Funkade för mig.
skugge
2011-06-10
+ Danny Elfman - Filmen
joe_pearson
2010-09-16
Förstår inte varför den ska behöva vara 2 timmar lång, den har ju inget mer att säga än att Jennifer Love Hewitt är helt sjukt jävla snygg. Ohhh!