Hearts Are Trump

Ett äldre par försöker övertyga sin familj och vänner om hur viktigt det är att Donald Trump blir omvald så att inte ondskan segrar och kristendomen blir förbjuden i USA.

Originaltitel Hearts Are Trump
Regissör Donald James Parker
Manus Donald James Parker
Genre Drama
Skådespelare Donald James Parker, Diana Schmitt, Danielle Superior, William Roy, John Goad, Juli Tapken, Ted Jordan, Larissa Loeffler, Edward Rashad Smith, Veronica Tinsley

NoWireHangers
2021-04-08
Den här filmen får mig att tänka på ”If Footmen Tire You What Will Horses Do?” från 1970-talet, vars budskap var att om inte USA omvänder sig till kristendomen kommer kommunisterna att ta över och avrätta alla kristna. Den här filmen är ungefär lika hysterisk. Om inte Donald Trump blir omvald kommer allt att gå åt helvete och kristna kommer förföljas som under romarriket då de blev lejonmat. Manus, regi, skådespel, foto, klippning, ljudmix - ja, allt - är extremt amatörmässigt gjort. Tempot är segt och filmen är inte ens ”så dålig att den blir bra” och underhållande som ”Gramps Goes to College” som Donald James Parker också skrev och spelade huvudrollen i.