3.2

Hearts Beat Loud

I Brooklyn formar en pappa och hans dotter en osannolik låtskrivarduo den sista sommaren innan hon ska lämna för college.

Originaltitel Hearts Beat Loud
Regissör Brett Haley
Manus Brett Haley, Marc Basch
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Nick Offerman, Kiersey Clemons, Blythe Danner, Toni Collette, Sasha Lane, Ted Danson, Alex Reznik, Quincy Dunn-Baker, Will Rogers (II), Rafael Poueriet, Kim Ramirez, Linda Lee McBride, Jesse Patch, Jeff Tweedy, Michael Abbott Jr

Viktor89
2019-09-24
Föll för pappa dotter relationen samt den grymma musiken!
smichael
2019-08-21
Trevlig hipster-feelgood med självaste Ron Swanson som den ultimata brooklynfarsan som bara glider runt, fikar och dricker öl. Fin far- och dotterrelation som porträtteras.
StureStenhög
2019-03-13
Brett Haley fortsätter att göra trevliga filmer, men de tycks bli lite blekare för varje film. Här har jag svårt att lyfta fram något som direkt speciellt, samtidigt som jag ändå gillar att filmer får vara så här oansenliga. Konsertscenen i slutet känns lite väl krystad när alla står och låtsasdiggar musiken, men annars finns det inget dåligt att lyfta fram heller. Musik, skådespelare, karaktärer. Allt är ganska okej. Och jag gillar miljön i skivaffären. Svag trea
2018-10-26
Jag älskar verkligen Offerman och Clemons Far-Dotter-relation och jag gillar hur självklart men ändå svårt mycket är. Musiken är bra och filmen är så full av charm och jag blir så glad och mysig av att få hänga med dom här i 90 minuter. Den har ett naturligt flow och det känns hela tiden som det finns mer under ytan än det vi får se. Och massor med små fina detaljer som berörde mig. Jag kanske är lite väl positiv men så sällan jag blir glad på det här sättet.
supermancover
2018-10-10
Nick Offerman är så jävla bra. Älskar honom. Bra musik, men vissa timingar som kändes lite off. Annars en väl värd film att se.
Mother
2018-09-29
Gullig feelgood. Vad du förväntar dig efter att ha sett trailern.
foppa99
2018-09-13