2.5

Heaven's Burning

I en värld av kaos och våld dras en man och en kvinna oförklarligt till varandra. De flyr tillsammans från en rad fiender och deras kärlek växer sig allt starkare.

Originaltitel Heaven's Burning
Regissör Craig Lahiff
Manus Louis Nowra
Genre Thriller, 90-tal
Skådespelare Russell Crowe, Youki Kudoh, Kenji Isomura

Ghostface
2009-02-22
ganska seg, russell känns aldrig intresserad närvarande men är ju fortfarande ung där, inte usel men oengagerande
Ghostface
2006-09-13
rätt bra roadmovie, kråkans sista australienfilm..helt ok med plus i kanten
NHL
2004-08-23
Helt intetsägande. Det enda sevärda var när Crowe blev plågad (fastspikad vid ett bord).
Bear
2004-08-22
Fattar inte humorn...
darling
2004-03-22
medryckande handling, utmärkta skådespelare, bra regi, skickligt ljud och ljus är ett par saker som inte stämmer in på den här filmen. hur fan kunde russel crowe bli en erkänd skådespelare?!
djonipony
2004-03-21
tråkig film, med tråkig crowe som blir kär i tråkig tjej som egentligen bara e en vandrande snedögd tändsticka med killfrilla. filmen förtjänar inte ens att hamna i samma genre som true romance o wild at heart.
Wrigley
2003-02-15
Helt otroligt bra!Man sugs in och stannar där med några undentag när kärleksscenerna blir lite onödigt långa!Totalt överaskad!dessutom är et riktigt snyggt foto några gånger!