2.3

Helvetets utpost

I början av det amerikanska inbördeskriget beger sig sju vänner på en resa över hela landet för att gå med i nordstaternas armé.

Originaltitel Journey to Shiloh
Regissör William Hale
Manus Heck Allen, Gene L Coon
Genre Western, Drama, 60-tal
Skådespelare James Caan, Michael Sarrazin, Brenda Scott, Harrison Ford, Don Stroud, Paul Petersen, Michael Burns, Jan-Michael Vincent

Angeliana
2011-06-03
Jag är nära att ge den en etta faktiskt. Trots att den var lite småmysig att titta på. För jag avskydde att de inte byggde upp karaktärerna väl nog. Jag hade velat se lite djup i karaktärerna och lite band emellan sig, kände inte alls av att de var brother's in arms faktiskt. Och är det något jag hatar i filmer så är det när karaktärerna är dåligt uppbyggd känslomässigt eller på annat sätt som inte passar rollen. Får väl ge en snäll två i sådana fall. Roligt att se en ung James Caan och Harisson Ford
Eriol
2010-12-06
Lagom underhållande, men för övrigt försökte filmen vara allt samtidigt utan att riktigt lyckas i något, förutom att vara pk. Vet inte om det finns nån som ser en film bara för att det finns hästar i filmen. Denna film har definitivt det.
produr
2010-08-30
Är inte harisson ford med i den här har jag för mig,för övrigt lite småtrevlig western
PhakE
2003-06-18