1.2

Hemligheten

Fyra Englandsstuderande turister åker till Gotland på hösten i hopp om en avkopplande semester. Denna dröm går dock i spillror då de inser att invånarna på den folktomma ön bär på en fruktansvärd hemlighet.

Originaltitel Hemligheten
Regissör Paolo Vacirca
Manus Paolo Vacirca
Genre Thriller, Skräck, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Richard Castefjord, Thomas Jankert, Ulf Nyberg, Janne Ström, Christian Sandström, Pierre Wallén, Charly Wassberg Borbos

TheHorrorfan
2017-07-07
Ja, som man förväntar sig. Dåligt/rolig film som man helst bara kollar på en gång.
AlexXar
2011-11-29
Tror den här filmen gjorde magplask i allt som gör en bra film. Men jag såg ju klart på eländet, vilket är alltid god kritik, även om det mest var för att jag ville se hur mycket värre det kunde bli... och ja, nog kunde det bli värre. Stark etta, för att den av någon anledning roade mig (Y)
Rockylin
2011-11-28
Kan man ens bedömma den här filmen som en seriös film? Känns ju verkligen som ett skolprojekt som hade varit en kul spexgrej på en fest, men annars så är den ju bara tragisk. Skrattade hejdlöst åt att den var så dålig men är ju annars det sämsta jag sett som går att bedömma på filmtipset och som tydligen räknas som en film. Hade nog kunnat vara med och skådespelat vissa roller bättre själv, eller åmtinstone i samma klass, speciellt med tanke på det fantastiska manuset. Allt man ser efter denna kommer kännas fantastiskt har jag en känsla av, det skulle väl vara det enda positiva med filmen.
Pos
2010-09-26
Förjävla bra! Älskar lågbudgetkänslan och det till större delen kassa skådespeleriet. "Kom öut med hännera över höuvudet!"
precineadd
2010-06-20
lol. Ska man bemöda sig med att ge den här filmen en etta? Kan det väl vara värt då. När jag och Kenomannen såg Jack Daniels-flaskan på hyllan samtidigt kände jag mig trots allt rätt hemma.
peterclash
2009-09-03
En av de mer klockrena ettorna. Kanske är det distributionen som gör att det blir så märklligt, hade några polare träffats och spelat in den här och visat den hemma för mig hade jag ju tyckt det var kul, men nu förväntar mig sig liksom ......mer.
EmitFlesti
2009-06-24
All respekt för Paolo, men det känns som ett avsnitt ur Garth Marenghi's Darkplace.
holtzen
2009-04-26
men ack så skön
Unsaidwords
2008-09-19
Haha.. Kenomannen :D Bottenfilm.
Abigor
2008-03-29
Lite humor, men alldeles för kass handling.