2.3

High School

Ett slumpmässigt narkotikatest på en high school, sammanfaller med en mönsterelevs första upplevelse av marijuana. För att rädda sitt stipendium försöker han med hjälp av skolans största knarkare få testet ogiltigförklarat - genom att få alla skolans elever höga.

Originaltitel High School
Regissör John Stalberg Jr
Manus Stephen Susco, Erik Linthorst, John Stalberg Jr
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Adrien Brody, Michael Chiklis, Colin Hanks, Matt Bush, Sean Marquette, Adhir Kalyan, Mykelti Williamson, Andrew Wilson, Michael Vartan, Luis Chávez, Max Van Ville, Alicia Sixtos, Camille Mana, Mary Birdsong, Brett Kelly (I), Joseph Julian Soria

LosBerkos
2014-06-26
Den minst irriterande high school-filmen som har gjorts.
Bomkia
2013-07-30
Filmen växte på mig trots sin dumma humor och idiotiska handling. Charmigt. 3-
m4e
2012-09-23
Ganska trist och lite virrig då man inte direkt är regelbunden gräsrökare och har svårt att relatera till hur gött det är. Chiklis prestation putsar upp skiten till en svag 3:a iallafall.
ziferN
2012-09-05
Småmysig, trevlig och underhållande film med en kul story men ack inte så rolig som den hade kunnat bli. Visst, filmen är givetvis lättsam och trevligt, och den fungerar helt klart i helhet att titta på. Men det är såklart Adrien Brody som är så härligt skön i sin roll! Helt ok tidsfördriv.
grandespove
2012-08-25
Adrien Brody gör hela den här filmen!
eniloj
2011-11-08
HUR FAN HITTAR MAN DEN, DEN FINNS JU INGENSTANS?!
biverkningar
2010-12-18
så pepp på den här filmen!!