1.4

Hirokin - The Last Samurai

Hirokin, en motsträvig hjälte som präglas av ett mörkt förflutet, tvingas välja mellan att hämnas mordet på sin familj eller att kämpa för friheten åt folket som behandlats illa under lång tid.

Originaltitel Hirokin
Alternativ titel Hirokin - The First Rebellion
Regissör Alejo Mo-Sun
Manus Alejo Mo-Sun
Genre 2010-tal, Action, Äventyr, Drama
Skådespelare Wes Bentley, Jessica Szohr, Angus Macfadyen, Laura Ramsey, Julian Sands, Max Martini, Rodney Charles, Mercedes Manning

Robkiller
2017-10-12
Äventyr där handlingen hade potential. Tyvärr valde de en kass regissör, värdelösa skådespelare och i slutändan blir det här bara för dåligt.
werckmeister
2015-05-17
Hjälp
S_Griffon
2014-09-06
Kunde ha annat att denna var helt kass.
Snabel-A
2014-06-12
Tråkigt
Almgren
2013-09-26
Fantasilös och klichéfylld smörja, taffligt sammansatt av det bottenslam som blir över när man vrider ur en skurtrasa med trötta scifi- och fantasy-koncept.
theFeber
2013-06-03
Oj vad pinsamt. Den tystlåtne gode hjälten mot den jättejätteonda skurken som försöker ha ihjäl alla människor. Inga nyanser här inte, precis som på 80-talet. De goda är goda, de onda är onda. Replikerna är skrivna av en sjuåring och troligen är fotografen ännu yngre. Nej det här var riktigt dålig.
ShenLong
2012-04-26
plastpåset-tjommen från american beauty springer runt och får sand i munnen i denna lågbudget fantasy filmen
Hangaround
2012-04-25
BEST IN THE WORLD!
amam
2012-04-23
Lågbudget scifi på en främmande planet där dom ändå slåss med svärd av någon anledning. Klicheartat och själlöst.
Fantasy-man
2012-04-23
Väldigt bra och gripande ...