2.3

Holidate

Två främlingar som tröttnat på singellivet under högtider väljer att vara varandras dejt under storhelger, men arrangemanget hotas snart – av äkta känslor.

Originaltitel Holidate
Regissör John Whitesell
Manus Tiffany Paulsen
Genre Komedi, Romantik, 2020-talet
Skådespelare Emma Roberts, Luke Bracey, Kristin Chenoweth, Frances Fisher, Andrew Bachelor, Jessica Capshaw, Manish Dayal, Alex Moffat, Cynthy Wu, Jake Manley, Julien Marlon Samani, Nicola Peltz, Savannah Reina, Olivia H. Hunt, Dan Lauria, Aimee Carrero, Meeghan Holaway, Carlos Lacamara, Mikaela Hoover, Carl McDowell, Jessejames Locorriere, Brooke Jaye Taylor, Kyra Grace, Briana Starks

finkan
2021-01-05
Gillade denna
2020-12-26
Riktigt jävla kass, och då gillar jag liksom Emma Roberts mycket. Men den här är som en riktigt kass 90-tals romcom som inte åldrats alls väl.
HansMoleman
2020-12-15
2+. Ändå ganska rolig emellanåt och glimten i ögat.
shiima
2020-12-04
Perfekt film om man inte ska kolla på filmen
HencePence
2020-12-01
Jag får skylla mig själv som sätter mig ner och ser de här julfilmerna Netflix spottar ur sig, men den här var ändå sämre än förväntat. Idiotisk historia, och ger max två-tre skratt.
2020-11-15
Emma Roberts gör bra ifrån sig och filmen är faktiskt ganska rolig emellanåt. Men detta är ändå ingen film jag tänka mig att se typ 20 gånger till.
idaho1981
2020-11-07
Ännu en film som man helst vill sätta X eller 0 på. Skämskudden var ständigt närvarande i denna härva av usel dialog, löjliga karaktärer, klichéer och dåligt skådespeleri. Film när det är som värst helt enkelt!
Tatty
2020-10-31
Jag älskar den, alltså älskar den! Väldigt rolig, mysig och charmig!
Steelbear
2020-10-30
Ännu en film som man efter fem minuter vet hur den kommer att sluta.