2.1

Holy Man

Försäljningssiffrorna för en butikskedja pekar nedåt och ägarens närmaste man, Ricky, får en sista chans att rätta till det när han nästan kör ihjäl den mystiske G och vänder siffrorna.

Originaltitel Holy Man
Regissör Stephen Herek
Manus Tom Schulman
Genre Drama, Komedi, 90-tal
Skådespelare Eddie Murphy, Jeff Goldblum, Kelly Preston, Robert Loggia, Jon Cryer, Eric McCormack, Morgan Fairchild, Betty White, Florence Henderson

LuxLisbon2
2015-10-07
Zen-komedi! Rekommenderad av min nyaste BFF <3
2015-01-05
En komedi som var lättglömd redan när den kom med en Eddie Murphy som inte imponerade särskilt mycket. Det finns underhållande och roliga stunder men tyvärr är de alltför sällsynta. Jeff Goldblum är dock en favorit hos mig och alltid sevärd.
Xenox
2012-07-20
Svag trea. Godkänd dramakomedi.
Amx
2012-01-09
Råkade se skiten när den gick på tv under julen. Fy fan, säger jag bara. Det här är verkligen det allra sämsta som skits ut i filmvärlden.
yrkeschaufföre
2011-10-06
Eddie Murphy gör ju en hyfsad roll iallafall, sen känns resten ganska mediokert.
Newt
2011-10-05
Behöver bara se delar för att dela ut ett betyg.
NoWireHangers
2010-10-30
Väldigt klyschig. Storyn övertygar inte; det känns overkligt att Murphys rollfigur skulle skapa så stor sensation.
FilmGuden
2010-01-20
Börjar okey, med en fascinerande new age - snubbe med sprudlande idealism. Men det blir fruktansvärt klyschigt och förutsägbart.
HerrNenne
2009-12-18
Mysig och kul, även om den blir allt för gullegull i slutet.
MinotaurKing
2009-10-10