2.3

Home Again - Kärleken flyttar in

En singelmammas liv i Los Angeles tar en oväntad vändning när hon låter tre unga killar flytta in hos henne.

Originaltitel Home Again
Regissör Hallie Meyers-Shyer
Manus Hallie Meyers-Shyer
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Reese Witherspoon, Pico Alexander, Jon Rudnitsky, Nat Wolff, Michael Sheen, Candice Bergen, Lola Flanery, Eden Grace Redfield, Lake Bell, Dolly Wells, Jen Kirkman, Reid Scott, Josh Stamberg, PJ Byrne, Hank Chen

Paramis
2021-06-14
Sockersött och gulligt, något jag gärna klarar mig utan.
abnormal
2020-01-03
Ändå över förväntan, även om den är lite spretig och grund.
Robkiller
2018-07-27
Segt meningslöst drama
arruba
2018-03-08
Oförarglig film som bara vill hålla tittaren glad, sånt uppskattas.
myslas
2017-12-29
Bland moderna romantiska feel good-komedier är det här förmodligen över genomsnittet. Problemet är att den ribban är rätt låg. Helt ok ändå men lär inte vara en film jag någonsin kommer att tänka på igen.
amotherscrime
2017-12-11
Inte mycket att hänga i granen men det gick väl att kolla på.
callusis
2017-11-28
Ostkalas!
2017-11-28
Börjar smådåligt men okej. Jag gillar ju Witherspoon och Sheen men allteftersom så blir konflikterna och karaktärerna bara jobbiga.
ulpe01
2017-11-25
"Inte så usel som jag förväntat mig" är ju också ett slags betyg. Gillar ju Michael Sheen, så det är ju kul att han dyker upp. Harmlös historia om frånskild mamma som strular lite med yngre kille, nåt som verkar bli vanligare på film numera (hurra för jämställdhet?). Känns som en film jag kommer att ha glömt rätt snart.
Lotso
2017-09-18
I sin helhet är där inget märvärdigt eller speciellt med denna filmen. Ingen kommer riktigt bry sig när den släpps, förutom kanske dejter som inte vill gå på skräckfilmer. Men filmen överlag är inte skit, eller dålig. Men bara bortglömd och lat av sig. Ingenting står på spel. Skådespelarna gör inget större anspråk. Även ifall Reese Witherspoon ser snygg ut. Humorn är nog filmens svagare punkt. För en romcom film gör den sitt jobb, men det är klart det finns betydligt bättre och mer välgjorda romcom filmer där ute. Men om du bara vill ha något enkelt att titta på en regnig söndag, funkar denna utmärkt. Men inget jag kan se någon springer till biograferna för att se.