2.3

Home Run

Cory är en basebollstjärna som vet vad som krävs för att vinna, men vid sidan av planen dras han med missbruksproblem och ett brokigt förflutet. Efter att ha blivit avstängd från laget återvänder Cory till sin hemstad för att rehabilitera sig och börjar träna ett lokalt pojklag.

Originaltitel Home Run
Regissör David Boyd
Manus Brian Brightly, Candace Lee, Eric Newman, Melanie Wistar
Genre Drama, 2010-tal
Skådespelare Scott Elrod, Charles Henry Wyson, James Devoti, Nicole Leigh, Vivica A Fox, Juan Martinez (II), Robert Peters, Drew Waters, Cameron McGarry, Samantha Isler, Elvin John Rosa Jr, Ty Fanning, Timothy Fall, Gabe Davis, Rob Lamer, Dorian Brown Pham

yrkeschaufföre
2017-04-02
Jaha, satt jag å såg den här bara för att Emma/Dorian är söt, JA, fanns det några andra poänger? nja. Men var den värdelös? Nä.
Howler19
2015-03-10
Träffar rätt väldigt mycket. Nära fyran.

2015-02-14
Insåg först när jag började se filmen att det var en riktig budgetfilm. Dåligt skådespel och en sliskig story. Undvik! 2/10
Johjt
2015-01-25
Intressant och den hade sina stunder.. Men inte tillräckligt för att gå från en 2a till en 3a.. Scott Elrod gör sin första huvudroll, och han gör det väl helt ok!
Christofer
2014-07-27
Om jag hade sett filmen som ateist för några år sedan så hade jag nog reagerat som övriga nedan, men som en ny människa idag så ser jag livet med helt andra ögon och då har den här filmen ett helt annat värde. Rent produktionsmässigt tycker jag inte heller att det är lika dåligt som flera andra anser, tvärtom så tycker jag att det höll rätt hygglig nivå på det mesta, utan att för den sakens skull gläns på något sätt. En trea, helt enkelt.
need_sleep
2014-04-12
Vissen på alla sätt, vissna skådisar, visset manus. Känns som en billigt producerad TV-film och får nöja sig med en svag 2:a.
Dangoh
2014-01-02
skådespelerit är ett skämt!! Sämst
kuDDer
2013-12-29
Nej nej nej, TV-film är en bra beskrivning, riktigt risig. Men tror man på Guds mirakel så kanske man gillar den :)
fridenpaden
2013-12-22