2.3

Home Sweet Hell

Don Champagne verkar ha allt: ett framgångsrikt jobb, ett perfekt hus, perfekta barn och en perfekt hustru. Men när hans fru, Mona, får reda på att Don har varit otrogen spårar allt ur utom kontroll.

Originaltitel Home Sweet Hell
Regissör Anthony Burns
Manus Carlo Allen, Ted Elrick, Tom Lavagnino
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Patrick Wilson, Katherine Heigl, Jordana Brewster, James Belushi, A J Buckley, Kevin McKidd, Heath Freeman, Aiden Flowers, Madison Wolfe, Bryce Johnson, Brandi Nicole Wilson, Chi McBride, Catherine Ashton, Owen Bourgeois

dif777
2016-02-16
Vet inte varför jag ger denna en trea egentligen. Men för att vara en komedi så tycker jag nog att den lyckas med att vara både rolig och underhållande. Väldigt sjuk och ologisk men den lyckas att vara rolig på ett mycket absurt och sjukt sätt.
LXMBRG
2015-07-05
Antagligen den den mest bisarra filmen som jag har sett på länge. Gillar dock att den inte var så konventionell. Förvånansvärt mörk film. Allt annat än "mainstream".
isecore
2015-06-06
I början tyckte jag att den inte var tillräckligt svart. Sen blev den svartare, vilket var bra. Sen slutade den enormt otillfredsställande, vilket var mindre bra.
badpanda1606
2015-05-15
Faktiskt... Förvånansvärt bra. Vet inte riktigt varför jag inte hatade den så mkt som jag kanske ville.
TheHorrorfan
2015-05-14
Helt okej, men väldigt sjuk.
Purp
2015-05-10
Så djävla mesig och irriterande karaktär wilson gör annars så är filmen ganska bra.
F-M-J
2015-05-03
Inget över förväntan. Rätt proffsigt genomfört men samtidigt något man kommer glömma av relativt snabbt. Dussinrulle.
nestle
2015-04-30
Är bitvis lite skön men finns inte riktigt något djup. Jag tycker Heigl gör ett hyfsat jobb som psykopat men filmen som helhet känns ganska platt.
kervisch
2015-04-10
3 av 5. Godkänd.
ulpe01
2015-02-14
Ännu en film som jag sett bara pga tillgänglighet. Försöker sälja Heigl som någon typ av psykopat och Wilson gör en toffel av sällan skådat slag. Hade väl någon underhållande stund eller två, men det här är en av de svagaste tvåor jag gett någon film tidigare. Helt onödigt att lägga sin tid på det här.