2.8

Homefront

Phil är en DEA-agent som efter hans fru dött säger upp sig och flyttar med sin dotter till en lugn småstad, men det dröjer inte länge innan han hamnar i bråk med en lokal knarkboss.

Originaltitel Homefront
Regissör Gary Fleder
Manus Sylvester Stallone
Genre Kriminalare, Thriller, Action, 2010-tal
Skådespelare Jason Statham, James Franco, Izabela Vidovic, Kate Bosworth, Marcus Hester, Clancy Brown, Winona Ryder, Omar Benson Miller, Rachelle Lefevre, Frank Grillo, Chuck Zito, Pruitt Taylor Vince, Linds Edwards, Austin Craig, Owen Harn, Christa Campbell

QuiNonStultus
2019-12-13
Påväg mot en 1a. Fullständigt förutsägbar utan att för den sakens skull vara trovärdig. Synd på James Franco...
Henkepedia
2018-01-06
Statham I sin vanliga roll men Franco överraskade som bad guy. Inte Stallones bästa.
Rele
2016-12-27
Spännande och våldsam film. Stallones manus var inte bra. Jag ger en tvåa.
foppa99
2016-09-17
oj va många flanellskjortor han hade
2015-11-29
En stabil Statham-stänkare. Hjärndött, våldsamt och hyfsat intensivt. (8/15)
92axha10
2015-10-18
Man tycker att en kille som Stallone borde kunna skriva en kul action. Det är förvånansvärt lite action här trotts att filmen bara är 96 minuter lång. Statham är stabil men Franco är inte bra som actionskurk.
AdamB-film
2015-09-29
Väldigt standard. Väldigt stereotypt. Väldigt ickeoriginellt. Men helt ok underhållning för 1,5h
AjaxSwan
2015-09-26
Klassisk story med Stath i högform. En av hans bättre. Franco gör en riktigt bra okonventionell skurk. 4:a (7/10)
ToddDowney
2015-07-19
Njaaaaa, inte imponerad. Godkänd men inte mer.
dudson
2015-07-19
Grym film med klassiskt upplägg. Statham är bara för köttig mot dräggen.