2.3

Hon är min

Den ene är taxichaufför, den andra börsmäklare. Men en sak har de båda bröderna gemensamt: före detta flickvännen Heather! Trots att båda är lyckligt gifta startar Heather en tävling mellan de båda...

Originaltitel She's the One
Regissör Edward Burns
Manus Edward Burns
Genre Drama, Komedi, Romantik, 90-tal
Skådespelare Edward Burns, Michael McGlone, Cameron Diaz, Jennifer Aniston, Maxine Bahns, John Mahoney, Leslie Mann, Amanda Peet, Frank Vincent, Anita Gillette, Malachy McCourt, Robert Weil, Tom Tammi

Manko
2015-06-07
Så jäkla störiga karaktärer. Det går inte att heja på någon. Man mest hoppas på att de få karaktärer som inte är fullkomliga idioter ska rädda sig själva och fly fältet.
2014-11-11
Edward Burns följde upp sin Succè "Bröderna McMullen" med denna romantiska komedi. Här han han fått med sig lite kändare ansikte t.ex. Jennifer Aniston och Cameron Diaz. Den går inte i alla fällor som romantiska komedier brukar innebära utan bevarar äktheten och det jordnära. Jag tycker det är riktigt bra och en bitchig Diaz är kul. 4-
AlbinWesley
2014-02-08
Inte direkt dålig men hopplöst tråkig. Vilket ju inte är mycket bättre, men visst.
mazquara
2014-02-08
knappt ett år sen jag såg den och jag har verkligen 0 minne av den
Ima_Tree
2013-09-08
Rätt så jobbiga och klyschiga karaktärer, men bakom den överdrivna ytan finns det äkta tankar och känslor. Fin 90-talskänsla också. Och Tom Pettys soundtrack tänker jag låta vara osagt.
mazquara
2013-04-14
haha, vilken katastrof
2012-12-07
Jaha, det är fem år sen jag såg den å satte en etta, så jag tänkte ge den en ny chans men detta är verkligen skräp (sista minuten är väl det som hindrar en total sågning)
XJR
2012-08-12
Usch, vilket skräp! Bara en massa snack och otrevlig stämning. Petty måste varit desperat när han sålde musik till denna dynga. Ja, det gäller förstås de medverkande skådisarna också. Och varför ska de röka så förb-t?Kan inte bli annat än en etta, en fråga kvarstår dock. - varför slösade jag 45 min på den filmen...? Jag lämnade TV:n och ägnade mig åt nåt mer intressant. Se färgen torka på väggen...
Paramis
2012-03-06
Jag gillade att den var oförutsebar och hade sympatiska skådisar som medverkade.
2011-10-21
En lagom film en vardagskväll när man är lite småtrött. Den var underhållande, dock lite klychig. Syskonrelationen var intressant.