1.4

#Horror

Sex 12-åriga flickor upplever en skräckfylld natt när en lek i sociala medier spårar ur. Inspirerat av verkliga händelser.

Originaltitel #Horror
Alternativ titel Horror
Regissör Tara Subkoff
Manus Tara Subkoff
Genre Drama, Thriller, Skräck, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Haley Murphy, Emma Adler, Mina Sundwall, Sadie Seelert, Bridget McGarry, Blue Lindeberg, Timothy Hutton, Chloë Sevigny, Natasha Lyonne, Taryn Manning, Balthazar Getty, Lydia Hearst, Stella Schnabel, Jessica Blank, Annabelle Dexter-Jones, Brenna Perez
Filmnummer 119372

TheHorrorfan
2017-09-06
Vad kollade jag nyss på? Manuset är riktigt kasst och handlingen är bara skum. Allting är skumt, känns som tusen olika filmer i en.
Robkiller
2017-09-04
Skräck? för småtjejer kanske... övriga bör nog undvika det här.
AlbinWesley
2016-05-19
Tyckte inte alls det var pyton som föregående kommentarer gör gällande, utan det finns både intressant tematik och flertalet riktigt bra scener. Stilistiskt väl utvecklat och tilltalande, men med en helhet som inte riktigt möter potentialen.
Asmorod
2016-03-31
Alltså undrar om Tara Subkoff tänkte att "Shit, det här är ju en bra rulle!"?
Pyong
2015-11-22
Wow, det är det enda jag kan komma på att säga om den här filmen. Wow... Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att detta var de sex 12-åringarnas skolprojekt jag just tittat på, det är ungefär så bra den här filmen är. Den har kassa effekter, kassa dialoger, kass story, kassa skådespelare, den är dåligt klippt och större delen av tiden sitter du bara och undrar vad tusan det är du tittar på. Det finns verkligen inget positivt att säga om den här filmen övht.