Hot Nasty Teen

En 15-årig tjej blir filmad av en äldre man med videokamera. Han säger åt henne att dansa framför kameran.

Originaltitel Hot Nasty Teen
Regissör Jens Assur
Manus Jens Assur, Pelle Rådström
Genre Kortfilm, 2010-tal, Drama, Thriller
Skådespelare Fanny Ketter, Brasse Brännström, Anki Lidén, Björn Granath, Tomas Bolme, Peter Carlberg, Leif Andrée, Shanti Roney

Medlock
2015-02-01
Bra, men väldigt jobbig att se. Tankarna går osökt till ett äckel som Kapten Klänning.
SalotSar
2015-01-02
Obehagligt, Kan vara din granne, kollega eller morfar. Och dubbelheten, mellan övergrepp och empati: "Men du måste ju äta."
Astrojacob
2014-10-15
Skönt att Brasse fick avsluta med en seriös roll. Även Fanny fantastisk i sin svåra tolkning. Kunde dock fortsatt längre och visat fler konsekvenser av hennes öde. Stark Trea.
emilstjernholm
2014-09-21
Gillar Assurs avskalade stil. Enkelt och snyggt, bra casting. Filmen visar på ett förtjänstfullt sätt hur alla äckel inte är Motorsågsmassakern-freaks utan snarare kameleonter som knappast sticker ut.
kennert
2014-09-14
Slutet var lite väl abrupt.
produr
2014-09-13
Stark och obehaglig film .i Brasse Brännströms sista filmroll .Det var tydligen snack om att göra en långfilm om historien men nu blir det förmodligen inte det . Det var bra skådespel över lag och Brasse var verkligen en mångsidig skådespelare .
Punkliv
2014-09-11
Väldigt stark och bra kortfilm som nog höjs till en fyra efter lite mer betänketid.
carnevil
2014-09-11
Varför orkade ingen skriva färdigt manus?