Hot Tub Time Machine 2

När Lou hamnar i trubbel värmer Nick och Jacob upp badtunnan i ett försök att ta dem tillbaka till det förflutna. Men istället landar de i framtiden med Adam Jr. Nu måste de förändra framtiden för att rädda det förflutna ... som är verkligt närvarande.

Originaltitel Hot Tub Time Machine 2
Regissör Steve Pink
Manus Josh Heald
Genre Komedi, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Rob Corddry, Craig Robinson, Clark Duke, Adam Scott, Gillian Jacobs, Chevy Chase, Collette Wolfe, Bianca Haase, Jason Jones, Kumail Nanjiani, Kellee Stewart, Gretchen Koerner, Josh Heald, Christian Slater, Jessica Williams, Mariana Paola Vicente

dafreakish
2018-03-31
Fascinerande rutten uppföljare. Allt som gjorde den första filmen underhållande är som bortblåst. Frustrerande värdelöst.
dudson
2017-03-29
Så otroligt långt ifrån den första filmen som det går. Filmen saknar själ och den rätta känslan. Det mest roliga var fjoll bilen som var mordisk😂
GrandMaster_E
2017-01-07
Som att vara fast, nykter på en fest där alla andra är fullständigt redlösa.
Rune2000
2016-12-09
Några småskämt här och där men långt ifrån lika sevärd som den första filen.
2015-10-10
I denna uppföljare får vi återse alla skådespelare med undantaget av John Cusack, vilket är lite synd. Precis som med den första filmen finns det stunder som erbjuder härliga skratt men också stunder som gör att filmen inte blir särskilt minnesvärd. Det är OK underhållning för stunden helt enkelt. Underhållande och sevärda skådespelare i rollistan.
Pava
2015-08-25
Har ingenting emot att dra på en "hjärndöd-rulle" ibland, men den här saknar helt charm och finess. Trams!
Teodor
2015-08-15
Inte rolig, värdelös handling. Ettan är nära. Gillade första filmen men det här är bara skit.
StureStenhög
2015-07-10
I mångt och mycket en urvattnad uppföljare, men det är åtminstone kul att de inte bara har försökt göra exakt samma sak igen, och att de istället har valt att skicka iväg gänget till framtiden den här gången. Den pubertala humorn hänger dock tyvärr med på resan även denna gång, och det känns som att den olyckligtvis har fått större plats den här gången. Men det dyker ändå upp småroliga sekvenser lite här och var, så den är inte helt misslyckad på humorfronten. Karaktärerna känner jag ingen större affektion till, men jag står fortfarande ut med dem. Det jag trots allt uppskattar överlag är filmreferenserna, plus att jag i största allmänhet är lite svag för hela tidsresegrejen. Så med tanke på att det finns otroligt gott om usla uppföljare och usla komedier, så var det här ändå en ganska human upplevelse i jämförelse
RunRiot
2015-07-09
Skrattfest igen, dock något sämre denna gång. Handlingen känns krystad och trots att jag tokälskar Adam Scott så saknar jag John Cusack rätt mycket.
Dutch
2015-06-15