2.5

Hotell Transylvanien: Ombytta roller

Drac och gänget är tillbaka, som du aldrig har sett dem tidigare i Hotell Transylvanien: Ombytta roller. Återförenas med dina favoritmonster för ett helt nytt äventyr där Drac ställs inför sin mest skrämmande uppgift hittills. När Van Helsings mystiska uppfinning, ”monstrifierings-strålen, löper amok, förvandlas Drac och hans monstervänner till människor, och Johnny blir ett monster! Drac, utan sina krafter, och en sprudlande Johnny, som älskar sitt nya liv som monster, måste resa över hela världen för att hitta ett botemedel innan det är för sent. Innan de driver varandra galna och deras förvandlingar blir permanenta.

Originaltitel Hotel Transylvania: Transformania
Alternativ titel Hotell Transylvanien 4, Hotel Transylvania 4
Regissör Derek Drymon, Jennifer Kluska
Manus Amos Vernon, Nunzio Randazzo, Genndy Tartakovsky
Genre Drama, Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, Skräck, Fantasy, 2020-talet
Skådespelare Brian Hull (röst), Andy Samberg (röst), Selena Gomez (röst), Kathryn Hahn (röst), Steve Buscemi (röst), David Spade (röst), Keegan-Michael Key (röst), Jim Gaffigan (röst), Asher Blinkoff (röst), Brad Abrell (röst), Fran Drescher (röst), Molly Shannon (röst)

Vertov
2021-12-19
Ettan känns som ett alltför högt betyg för denna filmen.