2.3

How It Ends

En desperat man tillsammans med sin svärfar försöker ta sig hem till sin gravida fru efter en mystisk apokalyptisk händelse förvandlat allt till kaos.

Originaltitel How It Ends
Regissör David M Rosenthal
Manus Brooks McLaren
Genre Action, Thriller, 2010-tal, Komedi, 2020-talet
Skådespelare Theo James, Kat Graham, Forest Whitaker, Kerry Bishé, Mark O'Brien, Eric Keenleyside, Cory Chetyrbok, Grace Dove, Nancy Sorel, Lanie McAuley, RJ Fetherstonhaugh, Josh Cruddas, Jeff Wahl, Aaron Hughes, Aidan Ritchie

Nathalena
2022-07-26
Hur bra som helst
amam
2022-04-15
Apokalypsfilm som ger inget nytt eller originellt och som har ett rätt så mellanmjölkslut.
2021-10-07
Värdelös film som bara ger massa lösa trådar om allt och ingenting.
2020-07-12
Här händer det saker, men ingen vet vad. Actionscener och ett försök att para ihop folk, brukar tycka om när man bygger upp relationer mellan omaka människor, här blev det bara för blött. För mycket hjältescener för min del och slutet ska vi inta snacka om. En sak jag inte gillar är när folk säger, det kommer att ordna sig samtidigt som jorden håller på att gå under och att man kör bil i hög hastighet och samtidigt tittar någon annanstans i evigheter, brrr. En jag gillar är Forest Whitaker, men tyvärr han kunde inte ensam rädda detta, svag trea.
Ranma
2020-04-11
Sevärd, tycker jag! Den håller intresset uppe hela vägen.
HerrNenne
2020-02-07
Man tror ju ganska länge att det ska bli bra, men ingenting händer och det bara pyser tills det är slut. En spännande värld man inte får se något av.
asasae
2019-08-21
Spännande film, som höll mig nyfiken hela vägen. Och kanske man inte måste veta exakt allt för att en film ska vara tillräckligt underhållande rakt igenom.
Hanness
2019-07-29
Håller inte med om allt negativt som skrivits, tyckte den var bra. Som sagt så var det bara ett stort plus här när man inte riktigt vet vad som hände.
Johan685
2019-02-19
Att man inte vet vad som egentligen händer brukar sällan vara bra i filmer. Här var det snarare en bra sak. Det höll uppe intresset och spänningen på nåt sätt. Åsikterna verkar gå isär, men hos mig gick den hem i alla fall.
Tatty
2019-01-18
Ganska spännande film! Kändes lite typiskt att när man väl kommit närmare varann så händer det så! Mycket händelser nästan i hela filmen vilket jag uppskattade. Förstod inte riktigt vad som egentligen hädandes i filmen men annars var den spännande iaf.