1.6

Howling VI: The Freaks

En man kommer till en småstad i amerikanska södern. Han visar sig snart vara en varulv och tas till fånga av en freak show-ägare.

Originaltitel Howling VI: The Freaks
Regissör Hope Perello
Manus Kevin Rock
Genre Skräck, 90-tal
Skådespelare Bruce Payne, Carol Lynley, Brendan Hughes, Michele Matheson, Sean Gregory Sullivan, Antonio Fargas, Jared Barclay

2019-07-20
Snäppet bättre än de tidigare uppföljarna till Howling då det åtm är lite fart och varulvar ibland. Men visst är det rätt sunkigt.
Robkiller
2019-02-23
Fanns inte mycket att hämta här. Rätt meningslös.
amam
2016-07-22
Stark tvåa, nog den bästa uppföljaren än så länge. Bruce Payne är en härlig skurk.
dudson
2014-05-10
Långt ifrån bra. känns allmänt schaskig men godkänt får den tack vare ultra charm elakingen Bruce Payne.
ch1
2010-06-12
faktiskt den som har bäst budskap även om demonen som äger circusen är väl mkt hemskare än varulven
menschenfeind
2010-04-08
En av de bästa Howling-uppföljarna, nästan en 2:a.
StoppaDuvan
2007-03-12
hehe gav den här till min farbror i julklapp :)
Dele
2007-01-07
För att vara del 6 i en skräckfilmsserie så är denna ganska länge förvånansvärt lågmäld och jordnära, men till slut kan de inte hålla den kvar på spåret längre och det spårar ur, som oftast i denna typ av b-filmer.
Stan
2006-07-23
Bland det sämsta jag någonsin har sett.. Inte lika dålig som trean dock.
solmannen
2006-06-24
En av de bättre uppföljarna i Howling-serien, men den var ju inte direkt superbra.