2.6

Hunter Killer

En amerikansk ubåtskapten får i uppdrag tillsammans med Navy SEALs att rädda den ryska presidenten som har kidnappats.

Originaltitel Hunter Killer
Regissör Donovan Marsh
Manus Jamie Moss, Arne Schmidt
Genre 2010-tal, Action, Thriller
Skådespelare Gerard Butler, Gary Oldman, Common, Michael Nyqvist, Linda Cardellini, Caroline Goodall, Toby Stephens, David Gyasi, Gabriel Chavarria, Ryan McPartlin, Carter MacIntyre, Zane Holtz, Taylor John Smith, Michael Trucco, Michael Gor, Alexander Diachenko

Philips
2019-12-19
Är man torsk på u-båtsfilmer så funkar den.
Christofer
2019-12-17
2019-10-02: En hygglig actionrökare faktiskt och inte alls så B som jag hade väntat mig.
Djason
2019-09-28
Visst effekterna kanske inte är i första klass och logiken lyser med sin frånvaro men detta är en spännande film som håller mitt intresse upp i nästan de 2 timmar som filmen rullar. En av de bästa filmer jag har sett i år.
Djason
2019-09-28
Dronnen
2019-08-13
O_O
2019-08-12
Inget nytt under solen och knappast toppskiktet av ubåtsfilmer heller, men vill man ha bullrig spännande action funkar Hunter Killer alldeles utmärkt. God hjärndöd måndagsunderhållning.
WillyV
2019-07-17
Börjar bra, men tappar och blir allt löjligare. Stark tvåa ändå, tack vare höga production values samt Butler/Nyquist.
Sovande_mannen
2019-07-13
Sjukt bra. Spännande.
Hanness
2019-06-13
Ologisk och usel. Ett riktigt USA runk.
Xeno
2019-05-28