2.7

Husdjurens hemliga liv

Favorithusdjuret Maxs liv vänds upp och ner när hans ägare kommer hem med en ouppfostrad blandras som heter Duke. Efter en tids gnabb måste de dock lägga sina gräl bakom sig. En förtjusande vit kanin som heter Snöboll bygger en armé av övergivna husdjur och planen är att hämnas på alla glada husdjur och deras ägare. Detta är såklart något som Max och Duke måste stoppa.

Originaltitel The Secret Life of Pets
Regissör Chris Renaud, Yarrow Cheney
Manus Ken Daurio, Brian Lynch, Cinco Paul
Genre Äventyr, Familjefilm, Komedi, Animerad, 2010-tal
Skådespelare Louis CK (röst), Eric Stonestreet (röst), Kevin Hart (röst), Jenny Slate (röst), Ellie Kemper (röst), Albert Brooks (röst), Lake Bell (röst), Dana Carvey (röst), Hannibal Buress (röst), Bobby Moynihan (röst), Steve Coogan (röst), Chris Renaud (röst)

Zebulonm
2019-06-07
Helt okey.
Ful_fisk
2018-05-22
Riktigt rolig film av skaparna bakom Dumma mig. Fann mig själv lite otippat skrattande högt ett flertal gånger. Storyn är dock väldigt standard; väldigt lånad från Toy Story och liknande filmer med väldigt få egna idéer, vilket i sin tur hindrar högre betygsnivåer. Men lätt en sevärd film med några riktigt fina toppar. Extraplus för en överraskande lyckad svensk dubbning med Erik Haag, Fredde Granberg med flera.
asasae
2018-04-01
Lite söt ändå.
celec
2018-03-05
Känns som det var för många kockar som gjorde den här soppan. Filmen är rolig emellan åt men storyn spretar hemskt. Tempo är väldigt stressigt och kan tänka mig att barn blir väldigt uppstressade av filmen.
Grillo
2018-01-13
Gullig och smårolig men smått poänglös story med ett gäng plotholes.
TFJ
2017-08-19
Habil familjefilm med tillräckligt många skratt för en 30-åring.
vonadel
2017-07-25
Tycker den var underhållande. Svag 7:a. 7/10
theFeber
2017-07-24
Hysterisk, förutsägbar och inte speciellt rolig.
QuiNonStultus
2017-07-08
Asså, den här filmer är söt och ibland rolig. Men osammanhängande. Det finns liksom ingen poäng i något alls, så det blir en 2a.
haajen
2017-06-27
Minns knappt om jag sett den eller inte så försumbar är den. Några få skratt och emellanåt rätt fin animation i övrigt inte något nytt att se här.