2.3

Hush

Ett ungt par på en "roadtrip" dras in i ett katt och råtta spel med en långtradarchaufför som vill allt annat än väl..

Originaltitel Hush
Regissör Mark Tonderai
Manus Mark Tonderai
Genre 2000-tal, Thriller
Skådespelare William Ash, Christine Bottomley, Claire Keelan, Stuart McQuarrie, Andreas Wisniewski

Tepesco
2010-10-10
Inte direkt nyskapande film men helt okej för stunden men verkligen inte mer än så.
benoit
2010-10-03
Blev överraskad då den var spännande och välspelad, se upp för vita lastbilar
TheHorrorfan
2010-09-17
Ja den funkade vell att se på men Roadkill 1 & 2 är mycket bättre.
Lubb
2010-09-12
En tråkig blandning av allt man redan sett.
misslonely
2010-03-15
nästan en fyra! skitbra och läskig. rys!

2009-08-27
Inga överraskningar, vi har sett det förut, ett par hundra gånger ;)
Rupe
2009-08-15
Jag sätter en väldigt snäll fyra för att jag gillar roadmovie-rysare. Bra spänning och filmen lyckas verkligen få en att heja på hjälten vilket är väldigt viktigt. Sedan finns det många brister och klyshor som vanligt men det väljer jag att ha överseende med. Enda jag irriterade mig på var flickvännens störiga röst och att det aldrig blev nån värdig fajt på slutet. Lite av ett antiklimax.
tromp
2009-08-15
Bra start, sämre slut...
Psykofarmaka
2009-07-30
Varför viskar aldrig folk i filmer när det verkligen behövs? Visst låter dialogen tydligare men dom framstår ju som jubelidioter istället. Egentligen förmedlar framsidan allt man behöver veta om manusets kvalite, en man som fortsätter springa rakt fram på vägen när han är jagad av en långtradare.
xorcist
2009-07-25
Ganska spännande ! En stark trea ger jag denna rulle, som påminner mycket om den gamla klassikern - "Liftaren".