Husk

Ett par ungdomar fastnar på vägen längs med ett stort majsfält och när de vandrar in i majsfältet hittar de ett övergivet hus men när de försöker komma tillbaka till vägen så är det någonting i majsfältet som hindrar dem från att lämna det levande.

Originaltitel Husk
Regissör Brett Simmons
Manus Brett Simmons
Genre Drama, Skräck, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Devon Graye, Tammin Sursok, Ben Easter, Michael Cornelison, Wes Chatham, CJ Thomason, Josh Skipworth, Nick Toussaint

Djason
2012-03-06
Han som kom på denna film måste ha en jäkla fantasi, inte särskilt bra men ändå hyffsat spännande.
2011-12-04
B-skräckis där man får ungefär exakt vad man tror. Elaka fågelskrämmor och ovanligt snyggt foto bland logoska luckor. Förutsägbar men underhållande bagatell.
Kritikern
2011-11-20
...........
MaraJade
2011-10-14
Duger att se på så länge man inte hoppas få se på en riktigt bra skrämmande film.
Straffan
2011-10-13
Filmen förtjänar inte ens en etta
CinemaniaC
2011-09-11
Tveksam rysare, där det sygga fotot är det största om inte dessutom enda behållningen.
petson81
2011-09-05
Orka
zazken
2011-08-20
Ännu en film att lägga i listan "fullkomligt värdelöst trams som jag inte borde ägnat någon tid åt"
Robkiller
2011-08-12
Skräckfilm som försöker skrämmas genom många "bu"-effekter och det faktum att man egentligen inte har en aning om vad som egentligen pågår förrän runt en timme in i filmen... den kändes rätt meningslös första halvan... men den tar sig när det börjar avslöjas... här är också lite av filmens problem.. den visar för lite i början och känns mest konstig... såg faktiskt om första timmen efter att filmen var slut och då blev den genast betydligt mer begriplig och faktiskt rätt så bra, synd bara att den blir bättre efter att man vet hur det kommer att sluta.
ilTerribile
2011-08-11
Riktigt dålig faktiskt. Varken läskig eller bra story. Även halvdant skådespeleri - som är ack så viktigt när det vankas skräckfilmer. Den var inte trovärdig på något sätt. Den ska dock ha ett plus i kanten för att den bara är 83 minuter lång. Hade känts sådär att slänga bort mer tid än så av sitt liv på en skitfilm.