2.5

Hustlers

Inspirerad av en sann historia får vi följa några före detta strippor som bestämmer sig för att slå till mot sina Wall Street-kunder.

Originaltitel Hustlers
Regissör Lorene Scafaria
Manus Lorene Scafaria
Genre Drama, Komedi, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Constance Wu, Jennifer Lopez, Julia Stiles, Keke Palmer, Lili Reinhart, Lizzo, Cardi B, Madeline Brewer, Mercedes Ruehl, Ho Wai-ching, Trace Lysette, Mette Towley, Frank Whaley, Vanessa Aspillaga, Marcy Richardson, G-Eazy, Paul A Nielsen, Mario Polit, Brandon Keener, Steven Boyer, Jon Glaser, Devin Ratray, Rhys Coiro

2020-02-07
Visst innehåller filmen en hel del snygga och sexiga scener och det är ju inte dumt. Däremot är handlingen ett skämt och filmen är bara allmänt rörig och hoppig.
Supernaut
2020-01-25
I stort sett harmlös. Kändes väldigt klyschig och förutsägbar. Inte direkt dålig men jag tror knappast jag kommer tänka på den igen. Läs artikeln den bygger på istället.
Molestaire
2020-01-07
Självklart snygg och sexig på alla sätt, och visst har den en del bra poänger i de mer reflekterande delarna, men det räcker inte. Det blir några slow-mo montage för mycket, vilket får till följd att filmen bitvis känns på tok för utdragen. Känns som att samma historia hade kunnat berättas på 45 minuter utan speciellt stor dramaturgisk förlust.
Qus
2019-12-24
En OK film mer inte mer än så. Väcker inga känslor alls.
haajen
2019-12-15
Helt ok, säkert gjord men SÅ jävla hypad tycker jag inte den förtjänar att bli. Snygg film och klart underhållande men inget som sätter några djupare spår.
Paramis
2019-12-09
Det kändes som en kvinnlig "Casino". Jag hade intresset uppe i cirka en halvtimme men sen blev det bara platt fall när all de tappade greppet.
abnormal
2019-12-08
Filmen är välspelad och känns ganska autentisk, men engagerar tyvärr inte så mycket. J. Lo. är jättebra i sin roll.
ulpe01
2019-10-02
Kanske inte den fullträff många recensenter vill få en att tro, men Lopez är bättre än hon varit på evigheter och Wu fortsätter att övertyga. Stark trea.