2.5

I Can Do Bad All by Myself

När Madea fångar den sexton år gamla Jennifer och hennes två yngre bröder när de plundrar hennes hus, bestämmer hon sig för att ta saker och ting i sina egna händer genom att skicka dem till deras faster April.

Originaltitel I Can Do Bad All by Myself
Alternativ titel Tyler Perry's I Can Do Bad All by Myself
Regissör Tyler Perry
Manus Tyler Perry
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Taraji P Henson, Gladys Knight, Brian White, Tyler Perry, Mary J Blige, Adam Rodriguez, Hope Olaide Wilson, Kwesi Boakye, Frederick Siglar, Marvin Winans

2019-03-03
Efter 15 filmer så lyckas Tyler Perry med att knipa en tvåa! Visst finns här allt som brukar göra en Tyler Perry film dålig men här finns också känslor på riktigt som mest ska krediteras Hope Olaide Wilson som tar ett så platt och klyschigt manus och ger det liv. Sen tycker jag även musikinslagen faktiskt hjälper till att lyfta känslan i filmen. Jag är nästan lite besviken över att inte få ge Perry ännu en etta, men det är inte ens en svag tvåa för mig. Bitvis gripande och fin, men också lite usel. Så en klar tvåa.
GrandMaster_E
2010-03-06
Väldigt konstruerad och lite halvtaskigt agerande samt en mix av allvar och komedi som inte riktigt passar men att höra Gladys Nights sjunga var en fröjd för öronen.
kewalex
2010-01-09
Helt okej Drama/Komedi av och med Tyler Perry.