3.2

I Love Sarah Jane

Jimbo är 13 år och har bara en tjej i tankarna, Sarah Jane. Och inga zombies ska komma emellan dem.

Originaltitel I Love Sarah Jane
Regissör Spencer Susser
Manus David Michôd, Spencer Susser
Genre Drama, Kortfilm, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Mia Wasikowska, Brad Ashby, Vladimir Matovic, Beau South, Peter Yacoub, Richard Mueck

2018-02-14
He, he, he ganska rolig faktiskt!!!
fridenpaden
2015-06-29
Jag kommenterade tidigare att manusförfattarens The Rover måste han ha skrivit i gymnasiet. Den här skiten måste ha varit lågstadiet.
AlbinWesley
2015-06-11
Ganska rolig och udda liten zombiekortfilm, i all sin enkelhet.
ziferN
2013-06-20
Helt ok och så men samtidigt är kortfilmen väldigt tunn och inte särskilt speciell.
Ondskapt
2012-01-24
Småkul kortfilm, hade gärna sett mer zombieslaktar-Mia in action, men man kan inte få allt.
kakbakarn
2012-01-22
Mja, lite fin och lite bisarr, men inget som förändrar min dag.
Daed
2011-07-31
Intressant film med mycket potential som den tyvärr inte riktigt lyckas ta vara på.
Jesus2
2011-07-03
Skulle nog velat ge den högre. Grymt bra gjord, med bra skådespeleri, effekter och en sån där bra känsla av att man är nyfiken på vad som hände och hur allt blev som det blev. Men i slutändan är den lite väl "långtråkig", det händer inte mycket och av de som händer, känns inget speciellt viktigt. Man hann aldrig riktig få grepp om karaktärerna. En stark 2:a för att bra genomförande.
Greystalker
2010-11-21
Stark trea, fin film men lite tunn.
Mikrooben
2010-10-31
big fish möter dawn of the dead