2.8

I spindelns nät

Alex Cross har tröttnat på allt som har med psykotiska brottslingar att göra och lagt av. Han tvingas dock tillbaka till sin tjänst vid Washingtons polisdistrikt, sedan dottern till en av USAs senatorer kidnappats av en psykopat.

Originaltitel Along Came a Spider
Regissör Lee Tamahori
Manus Marc Moss
Genre Kriminalare, Thriller, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Morgan Freeman, Monica Potter, Michael Wincott, Dylan Baker, Mika Boorem, Anton Yelchin, Billy Burke, Kimberly Hawthorne, Jay O Sanders, Michael Moriarty, Penelope Ann Miller, Anna Maria Horsford, Christopher Shyer, Jill Teed, Ravil Isjanov, Raoul Ganejev

bullitt
2019-09-16
Extremt avancerad plot, som nästan blir löjlig. I övrigt en ordinär deckare.
supermancover
2019-01-08
Blir i princip alltid ledsen så fort jag råkar se en film där Yelchin är med. Trots att han bara är 12 år här så kände jag likadant. Otroligt sorgligt. Filmen i sig är ganska bra och har vanliga filmmallstrådar som en förstår ska komma, men det gör inte så mycket för det funkar rätt bra ändå.
Litsne
2018-12-09
OK film, men både karaktärsmässigt och teknologiskt kändes den verkligen gammal. Mer som om den skulle varit producerad minst 10 år tidigare.
2018-01-23
Nja, den här filmen var inte spännande, snarare seg...
Robkiller
2017-10-23
Standardthriller som mest rullar på utan att ta sig. Håller intresset uppe, men inte så mycket mer.
2017-10-11
Spännande thriller
dudson
2017-02-20
Grymt bra thriller med stabila Freeman. Sen en satans bra twist i slutet. Given 4a.
2016-10-23
Lika bra som ettan är den ju inte men den är ändå väldigt bra.
2016-04-16
Dussinthriller som inte kommer med mycket nytt och har en uppsjö av milt sagt misslyckade scener och fåniga detaljer. Men den har också vissa delar som funkar hyfsat och är relativt oförutsägbar och funkar så utmärkt för slö kvällstittning att den får en generös och snäll trea.
Sunken25
2016-01-05
Lagom spännande film med en liten twist som gör filmen sevärd. Morgan Freeman är alltid stabil, en bra söndagsfilm. 6.9/10