1.6

Ice Soldiers

En forskare finner kropparna av tre frusna genmodifierade ryssar begravda i norra Kanada. Vid upptiningen inser han att han har släppt lös ett dödligt hot mot det västerländska samhället och måste stoppa dem till varje pris.

Originaltitel Ice Soldiers
Regissör Sturla Gunnarsson
Manus Jonathan Tydor
Genre Action, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Dominic Purcell, Adam Beach, Michael Ironside, Gabriel Hogan, Matt Taylor, Andre Tricoteux, Benz Antoine, Camille Sullivan, Raoul Bhaneja, Carinne Leduc, Nicu Branzea

Robkiller
2015-10-27
Genmanipulerade supersoldater i norra Kanada... det ser man inte så ofta... intressant första halva av filmen, men sen går det ner sig en del... håller intresset uppe även om det mesta känns rätt så risigt... får duga...
2014-07-25
Bra upplägg som tyvärr resulterar i ingenting. Purcell är en träbock och passar inte något vidare i hjälterollen.
kervisch
2014-03-24
1 av 5. Sämsta film som gjorts.
stretcko
2014-03-08
svag 2:a. Finns inte en scen i hela filmen som är välgjord.
jonbo
2014-02-27
Ganska stor brist på action, det lunkar liksom bara på, i sällskap av tre blonderade superryssar. Kitsch.
Djason
2014-02-18
Film full av misstag och med Dominic Purcell som efter Prison break verkar vara helt fast i b träsket. Har sett betydligt sämre filmer men b känslan är så slående så 2:an är väldigt väldigt svag.