Idle Hands

Den 17-årigen Anton är en helt vanlig tonårskille. Han är lat, totalt utan ambition eller mål, mer än att möjligtvis komma inpå Molly. Allt detta förändras en dag, när en Halloween-förbannelse plötsligt har tagit kontrollen över hans högra hand - den är besatt. Följderna kommer Antons vänner att upptäcka på mycket nära håll.

Originaltitel Idle Hands
Regissör Rodman Flender
Manus Terri Hughes, Ron Milbauer
Genre Komedi, Thriller, Skräck, 90-tal
Skådespelare Devon Sawa, Jack Noseworthy, Vivica A Fox, Seth Green, Elden Henson, Jessica Alba, Katie Wright, Kelly Monaco, Timothy Stack, Mindy Sterling

Skapad 2004-05-03 av FreddyKrueger
Anton är en gräsrökande tonåring som inte gör mycket mera än ser på tv och sover. Hans två bästa polare har samma sköna stil. En dag så dör hans mamma och pappa blodigt men även fastän A...   Läs mer »

ziferN
2010-12-06
Mysig och underhållande halloween-film med komisk handling. Filmen gav mig allt några skratt och jag kan tänka mig se om denna någon gång. Stabil 3a.
Vasp
2010-08-18
hur skoj som helst.
Nathalena
2010-08-11
Rolig!
ted_the_one
2010-08-01
Har många fina minnen relaterade till denna filmen men trots det så tycker jag den håller än idag. Den är ju rolig!
LaDecima
2010-06-22
Barndomsklassiker.
Gialloblu
2010-02-23
Splatter med Alba, nja..
papperstrumpet
2010-01-08
Det enda roliga är det som händer är det med antons polare i lufttrumman. Helt onödig film.
benjamin
2009-06-22
haha! ja, det var riktigt skoj med hunden.
FelixLindgren
2009-04-18
När han puttade fram hunden så skrattade jag.
Paddyeahh
2009-03-19
Jag borde inte gilla denna, men det gör jag.